Užimtumo tarnyba teikia nemokamas darbo rinkos paslaugas, susijusias su darbo paieška ir profesinės karjeros planavimu.
Konsultuojama šiais klausimais:
- darbo paieškos;
- gyvenimo aprašymo ir motyvacinio laiško rengimo;
- pasiruošimo darbo pokalbiui;
- profesijos pasirinkimo;
- profesijos įgijimo ar persikvalifikavimo;
- darbo vietos sau steigimo;
- motyvacijos vėl pradėti dirbti ir grįžti į darbo rinką stiprinimo.
Kontaktai
Užimtumo tarnyba teikia nuotolines konsultacijas trumpuoju telefonu 1883 arba + 370 5 250 0883 ir elektroniniu paštu info@uzt.lt. Savo klausimą taip pat galima pateikti užpildžius formą.
Grįžus į Lietuvą, galima atvykti konsultuotis į artimiausią Užimtumo tarnybos skyrių pagal deklaruotą gyvenamąją vietą. Užimtumo tarnyba konsultuoja darbo paieškos, įdarbinimo, profesijos įgijimo, persikvalifikavimo klausimais, prireikus skiria finansinę paramą – profesijai įgyti, darbo įgūdžiams tobulinti ar naujoms darbo vietoms steigti. Norintiems pasinaudoti Užimtumo tarnybos teikiamos paramos priemonėmis būtina registracija.
Registruojantis Užimtumo tarnyboje reikalingi dokumentai:
- galiojantis asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas);
- išsilavinimą, kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai (jei kvalifikacija buvo įgyta kitoje šalyje, reikalingi šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą, vertimas turi būti patvirtintas vertėjo parašu). Užsienyje įgyto vidurinio ir aukštojo išsilavinimo akademinį pripažinimą atlieka Studijų kokybės vertinimo centras (daugiau informacijos skiltyje Kvalifikacijų pripažinimas);
- U2 dokumentas, jei kitoje šalyje buvo skirta nedarbo socialinio draudimo išmoka ir norima ją perkelti į Lietuvą.
Šaltinis: Užimtumo tarnyba