*alt_site_homepage_image*

Emocinė parama

„Pagalba sau"

Sveikatos apsaugos ministerija, bendradarbiaudama su atitinkamų sričių ekspertais, įgyvendina projektą „Pagalba sau“.  Tai nacionalinė psichikos sveikatos svetainė, kurioje galima rasti visą aktualią ir patikimą informaciją apie emocinę sveikatą ir prieinamą psichologinę pagalbą.


„Sidabrinė linija“

Nemokami draugystės pokalbiai, emocinė ir informacinė pagalba telefonu vyresnio amžiaus žmonėms. 

Kam skirta „Sidabrinė linija“?

Visiems 60 metų ir vyresnio amžiaus sulaukusiems žmonėms, kurie:

  • jaučiasi vieniši, nereikalingi, gyvena atokesnėse ir sunkiau pasiekiamose vietovėse, išgyvena netektis, sunkiai serga, neturi su kuo nuoširdžiai ir atvirai pasikalbėti ar tiesiog pasidalinti dienos džiaugsmais ar rūpesčiais,
  • gyvena visavertį gyvenimą, yra apgaubti aplinkinių dėmesio ir yra apsupti rūpesčiu bei nori pasidalinti savo džiaugsmu, gyvenimiška patirtimi su kitais, paįvairinti savo dienas pokalbiais su bendraminčiais. 

Kaip naudotis „Sidabrine linija“?

Jei reikia pagalbos, jaučiate poreikį būti išklausytam ar tiesiog norite susirasti bendramintį nuolatiniam bendravimui telefonu, nedvejodami skambinkite nemokamu telefonu Lietuvoje 8 800 800 20! „Sidabrinės linijos“ atstovai jus išklausys, suteiks emocinę ir (ar) informacinę pagalbą, patars, suras ir pristatys pašnekovą draugystės pokalbiams telefonu. Registruotis į „Sidabrinę liniją“ gali patys senoliai, arba tai padaryti jiems gali padėti artimieji, draugai ir kaimynai, juos prižiūrintys socialiniai darbuotojai, slaugytojai, savanoriai ar kiti geros valios žmonės.

Kontaktai:  www.sidabrinelinija.lt, 8 800 800 20


„Vaikų linija"
 
Telefonu ir internetu vaikams ir paaugliams teikiama nemokama, konfidenciali ir anonimiška pagalba. Tarnybos veikla paremta savanorišku darbu, šiuo metu pagalbą vaikams ir paaugliams teikia per 350 savanorių konsultantų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš įvairių užsienio valstybių.

„Vaikų linijos" tikslas – išklausyti ir priimti kiekvieną vaiką, kai jam to reikia. Kasdien atsiliepiama į beveik 300 vaikų kreipimųsi, nors bandymų susisiekti būna dar daugiau – šiandien savanoriai gali atsiliepti į 8 iš 10 kreipimųsi.

Bendraudami su savanoriais-konsultantais telefonu arba pokalbiais internetu vaikai ir paaugliai mini įvairius sunkumus: santykiai su tėvais, santykiai su bendraamžiais, savižudybė, baimė ir nerimas, fizinė sveikata, savižala, vienišumas, patyčios ir kt.

Kontaktai: www.vaikulinija.lt, tel. 116111


„Jaunimo linija“

Visą parą teikiama emocinė parama jauniems žmonėms telefonu ir internetiniais pokalbiais (angl. chat). Emocinė parama – tai empatija, atliepimas, išklausymas ir girdėjimas viename pokalbyje, kai nedalinami patarimai ir nesmerkiama, tiesiog leidžiama išsakyti tą akimirką užgriuvusius sunkumus.

„Jaunimo linijai“ dažniausiai skambina ir rašo jauni žmonės nuo 16 iki 35 metų. Emocinė parama teikiama lietuvių kalba, yra nemokama bei anoniminė. Iš užsienio emocinę pagalbą galima gauti tik internetiniais pokalbiais nuo 18 iki 24 val. (Lietuvos laiku).

Kontaktaihttps://jaunimolinija.lt/, tel. 8 800 28888


„Tėvų linija“

Profesionalios psichologų konsultacijos telefonu ir el. laiškais. Тėvai su vaikų ir paauglių psichologu gali pasitarti įvairiais klausimais: 

  • аpie neraminantį vaikų ir paauglių elgesį ar savijautą,
  • kaip su vaikais ir paaugliais kalbėtis apie netektis, tėvų skyrybas, pokyčius šeimoje, krizių ir kasdienybės iššūkius,
  • apie gerų santykių su vaikais ir paaugliais kūrimą, konfliktų sprendimą,
  • apie savo pačių savijautą, stiprius jausmus ir išgyvenimus įtemptomis kasdienėmis ar krizių

Konsultacijos nemokamos ir anoniminės, jų trukmė ir skaičius nėra ribojamas (galima kreiptis tiek kartų, kiek reikia). Konsultuoja Paramos vaikams centro psichologai.

Kontaktai: www.tevulinija.lt, tel. 0 800 900 12, tevulinija@pvc.lt